مجله

اهمیت بسته بندی بار برای حمل و نقل بین المللی

اهمیت آماده سازی و بسته بندی بار

برای مشاغلی که در سطح بین المللی حمل می کنند، بازگشت کالا به دلیل آسیب در حمل و نقل می تواند بار بزرگی از نظر زمان و هزینه باشد. در اینجا چند نکته از اهمیت آماده سازی و بسته بندی بار برای حمل و نقل بین المللی شنل با استفاده از خدمات تحویل بسته در برخی کشور ها در این مطلب گفته می شود.

اهمیت بسته بندی بار های صادراتی و وارداتی

بسته بندی محموله ها بخش مهمی از واردات یا صادرات کالا هستند. بدون آن، درصد بسیار کمی از کالاها دست نخورده به مقصد می رسند. در حین حمل و نقل، محموله های شرکت های بزرگ حتی در کوتاه ترین سفرها با خطرات زیادی مواجه خواهد شد. بسته بندی کالا ها مستلزم آگاهی از نحوه حمل و نقل کالا و درک خطرات موجود برای محافظت از آنها است. خطر آسیب در هنگام حمل و نقل بین المللی بیشتر است زیرا کالاها چندین بار جابجا می شوند. در صورت بسته بندی ناکافی، خطر آسیب به طور چشمگیری افزایش می یابد که بر شهرت شرکت ها تأثیر می گذارد.

چندین روش حمل و نقل بین المللی برای تجارت جهانی مورد استفاده قرار می گیرد: حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمینی و حمل و نقل ریلی. از هر نوع حمل و نقلی که شرکت ها استفاده میکنند، حتی برنامه ریزی دقیق ترین حمل و نقل ممکن است به دلیل بلایای طبیعی یا خطاهای ساخته شده توسط انسان خراب شود. آسیب محموله یکی از این فاجعه‌هاست که نه تنها منجر به خسارات مالی و محصول می‌شود، بلکه می‌تواند بر روابط بین مشتریان و ارائه‌دهندگان خدمات آنها نیز تاثیر بگذارد.

با پیشرفت‌های مدرن در بسته‌بندی پایدار و راه‌حل‌های حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل بین المللی هیچ بهانه‌ای برای عدم توجه به این حرکت ندارند.

تلاش برای کاهش تاثیرات زیست محیطی که نه تنها از نظر هزینه نتیجه خواهد داد، بلکه مشتریان را در جامعه اکو محور تحت تاثیر قرار خواهد داد. فناوری منجر به ایجاد انواع مختلفی از مواد بسته بندی بار شده است تا به شرکت های حمل و نقل از هر صنعتی اجازه دهد تا ردپای کربن و اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهند.

بسته بندی بار مناسب حمل و نقل بین المللی

از آنجایی که لجستیک در چندین مرحله شکل می گیرد، بسته بندی بار مناسب حمل و نقل باید بتواند از این مراحل با کیفیت و کارایی محافظت و پشتیبانی کند (در غیر این صورت شرکت متحمل ضرر و زیان ناشی از خراب شدن کالا و محموله خواهد شد)، از ضایعات جلوگیری کرده و به پایداری آن کمک کند. بسته بندی خوب باید نقش های زیر را ایفا کند: از کالاهای هر شکلی، در موقعیت های مختلف صرف نظر از مسیر محافظت کند، سهولت حمل و نقل و جابجایی به پایداری کمک کند مقرون به صرفه باشد.

بسته بندی پایدار چیست؟ 

بسته بندی پایدار را می توان به کالاهایی گفت که به کاهش اثرات زیست محیطی آن کمک کرده است. برای مثال، لازم نیست بسته بندی بار به طور کامل از مواد بازیافتی ساخته شده باشد تا به عنوان پایدار طبقه بندی شود. ممکن است سهم خود را با کاهش انرژی مورد نیاز برای تولید خود انجام دهد یا ممکن است قابل استفاده مجدد باشد، بنابراین مصرف کنندگان می توانند از بسته بندی شرکت برای هدف دیگری استفاده کنند نه صرفاً دور انداختن آن. 

چرا باید بسته بندی پایدار را در نظر بگیرید؟ 

تصویر نام تجاری مصرف کنندگان این روزها مجبور هستند که از ردپای خود بیشتر آگاه باشند، زیرا متوجه تاثیرات منفی واضحی می شوند که بر محیط اطراف خود دارند. مسائل زیست محیطی مبرم در دست به این معنی است که مردم به سادگی نمی خواهند با برندهایی ارتباط داشته باشند یا از آنها خرید کنند که محیط زیست را در سراسر زنجیره تامین خود در نظر نمی گیرند. با وجود مزایای آشکاری که بسته بندی پایدار شما در جهان خواهد داشت، به تصویر برند خود نیز فکر کنید. حتی می‌توانید از بسته‌بندی پایدار به‌عنوان یک زاویه روابط عمومی موثر استفاده کنید و از توجهی که جنبش زیست‌محیطی ایجاد می‌کند نهایت استفاده را ببرید.

در نتیجه بسته بندی بار برای حمل و نقل بین المللی می تواند منجر به سودهای جدید، ساخت انبار های بزرگ ،شهرت و تجربیات شرکت های بزرگ حمل و نقل شود. هنگامی که بسته بندی کالا ها درست تنظیم شود، نکته بعدی که باید شرکت های حمل و نقل روی آن تمرکز کنند، تحویل بسته ها با توجه به نوع حمل و نقل و ارسال به موقع آنها است. شرکت حمل و نقل بین المللی شنل این افتخار را دارد که به شما برای بسته بندی و ارسال بار ها کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *