نرخ حمل بار

هزینه ارسال بار به خارج از کشور

تجارت بین المللی یکی از بهترین راه های برای گسترش هرچه بیشتر تجارت شماست.
حمل بار به ترکیه
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل ریلی

مشاهده بیشتر

حمل و نقل جاده ای

مشاهده بیشتر
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل هوایی

مشاهده بیشتر
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل دریایی

مشاهده بیشتر
نرخ حمل بار

هر کسی در زندگی خود احتمال دارد به این نیاز داشته باشد که از خدمات حمل و ارسال بار به کشور دیگر یا منطقه دیگری استفاده کند. بعضی از افراد با هزینه ارسال بار به خارج از کشور آشنایی ندارند و نمی‌دانند که قیمت تعیین شده در این مورد چطور به دست آمده است.

در ادامه قصد داریم در مورد هزینه ارسال بار به خارج از کشور و جزئیات آن صحبت کنیم و به اینکه قیمت حمل و نقل هوایی خارجی یا داخلی چگونه محاسبه می‌شود، بپردازیم.

هزینه ارسال بار چگونه محاسبه می شود؟

همان گونه که اطلاع دارید حمل و ارسال بار در هر حالتی قیمت خود را دارد و در این قسمت از مقاله می‌خواهیم نحوه محاسبه هزینه ارسال بار را به صورت کاملاً دقیق بررسی کنیم و حتی به شما آموزش بدهیم که چطور قبل از اقدام، قیمت آن را محاسبه کنید امروزه افراد سودجو سعی دارند با پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به نفع خود عمل کنند و بعضی از افراد که در این زمینه آگاهی ندارند مورد سو استفاده این دسته از این سودجویان قرار خواهند گرفت. برای هر مورد از حمل بار نرخ مخصوص آن را داریم.

فرمول نرخ حمل بار داخلی

نرخ حمل بار در چند شرایط فرمول خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. نرخ حمل با به شهرستان با فرمول A + N * B + C + Y * M * F + W + P محاسبه می‌شود. خیلی از افراد معنی این فرمول را نمی‌دانند و در نگاه اول این فرمول برایشان بسیار عجیب خواهد بود. حرف A به معنای هزینه ماشین حمل بار به شهرستان، N به معنای دستمزد کارگر و B به معنای تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل وسایل، C یعنی راننده، M به معنای تعداد وسایل سنگین، F به معنای نرخ یا قیمت حمل وسایل سنگین مانند یخچال و…، Y به معنای تعداد طبقاتی که در مبدأ، W به معنی هزینه بیمه کارگران و P برای بسته بندی وسایل است که کاملاً اختیاری و به خواست کارفرما انجام خواهد شد.

مجموعه حمل و نقل بین المللی شنل در زمینه حمل بار و ارسال بار به کشور های حوزه خلیج فارس و دیگر کشورها در سراسر جهان در حال فعالیت می باشد. شما عزیزان می توانید برای حمل بار خود به سراسر جهان و خاور میانه با کارشناسان بین المللی این مجموعه در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید. در نظر داشته باشید کارشناسان ما به تمامی سوالات شما در زمینه حمل بار به اقسی نقاط دنیا و هزینه های حمل پاسخگو می باشند. تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

نرخ حمل بار

قیمت حمل بار خارجی چگونه محاسبه می‌ شود؟

برای حمل بار خود به کشورهای خارجی نیاز دارید تا به استفاده از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی بپردازید. ارسال بار به خارج از کشور ممکن است برای هر فردی پیش آمده باشد و برای افرادی که در حوزه تجارت بین المللی فعالیت دارند یکی از اساس‌های کار محسوب می‌شود.

هزینه ارسال بار به خارج از کشور کاملاً به نوع حمل آن بستگی دارد. چندین راه مختلف برای انتقال بارهای شما به کشورهای دیگر به وجود آمده که هر کدام هزینه‌های متفاوتی خواهند داشت.

انتقال بار به صورت بین المللی از طریق راه‌های زمینی، هوایی و دریایی قابل انجام است. هزینه ارسال بار به خارج از کشور کاملاً به نوع آن مربوط به می‌شود، برای مثال انتقال از راه هوایی معمولاً گران‌تر خواهد بود چرا که سریع‌تر از بقیه راه‌ها بار شما را به مقصد مورد نظر می‌رساند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت حمل بار کدام ‌اند؟

عواملی وجود دارند که بر هزینه حمل و ارسال بار تأثیر می‌گذارند که باعث افزایش قیمت حمل بار خواهند شد. در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به عواملی که بر این مورد بیشترین تأثیر را دارند بپردازیم.

نوع ارسال

همان‌طور که در بخش قبلی گفته شد نوع ارسال بار کاملاً بر قیمت تأثیر می‌گذارد. زیرا با مسئله‌ای به نام زمان طرف هستیم. امروزه هرچه کارهایمان زودتر پیش بروند به نفع ما است و در واقع سرعت در هر کاری به بهتر پیش رفتن آن کمک خواهد کرد. بعضی از انواع ارسال مانند زمینی یا دریایی زمان بیشتری را برای ارسال بار خود باید صبر کنید زیرا مانند حمل و نقل هوایی سریع نیستند و نسبت به حالت هوایی دیرتر به نتیجه خواهند رسید.

اگر به دنبال اطلاعاتی درمورد حمل بار به روسیه هستید، پیشنهاد می کنیم با همکاران ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما یک مشاوره مفید و کاربردی به شما ارائه کنند.

میزان وزن وسایل

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه ارسال بار به خارج از کشور، وزن وسایل است.

بعضی از وسایل خاص خانه مانند پیانو، یخچال، لباسشویی به دقت بالایی برای جا به جایی نیاز دارند تا آسیبی به آن‌ها نرسد. این اقلام وزن بسیار بالاتری نسبت به دیگر وسایل خانه خواهند داشت و هر چه حساسیت و وزن وسایل بیشتر شود، هزینه ارسال بار افزایش می‌یابد. این هزینه‌ها در حالت داخلی هم افزایش پیدا می‌کند، اما برای حمل بار به صورت بین المللی به شدت سخت‌تر خواهد بود.

قیمت بسته بندی وسایل

بسته بندی بار از جمله خدماتی است که شرکت‌های حمل بار بین المللی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

این مورد کاملاً اختیاری خواهد بود و به درخواست کارفرما انجام می‌شود. در صورتی که کارفرما نیاز به بسته بندی وسایل داشته باشد، شرکت‌های حمل بار این خدمات را ارائه می‌کنند و بسته بندی وسایل نسبت به حجم آن‌ها هزینه‌های متفاوتی را خواهد داشت. برای مثال جا به جایی وسیله‌های شکستی نیاز به بسته بندی دارند تا در طول مسیر آسیبی به آن‌ها نرسد و برای این کار شما هزینه بسته بندی آن‌ها را پرداخت خواهید کرد.

تعداد کارگر

همان‌طور که در قسمت توضیح فرمول محاسبه نرخ حمل بار گفته شد، یکی از عواملی که در محاسبه قیمت لحاظ می‌شود تعداد کارگران و اضافه کاری آن‌ها است. در بعضی موارد به هر دلیلی مانند زیاد بودن وسایل کارفرما نیاز دارد تا کارگران بیشتری در حمل بار کمک کنند و به ازای هر یک کارگر بیشتر مبلغ پرداختی شما بیشتر خواهد شد. عامل دیگری‌ هم هست که بر قیمت حمل بار تأثیر می‌گزارد. با افزایش تعداد ساعت کاری کارگران از حد معمول به هزینه پرداختی شما می‌افزاید. این مورد بیشتر در تجارت‌های بین المللی به کار می‌رود، زیرا در حالت حمل بار بسیار زیاد این مورد نیاز می‌شود.

لطفا برای اطلاع از آخرین تعرفه و هزینه ارسال بار به خارج از کشور و حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی بار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرخ حمل بار
شرکت حمل و نقل بین المللی شنل

خدمات شنل

a63

حمل و نقل هوایی

a62

حمل و نقل دریایی

a61

حمل و نقل ریلی

a60

حمل و نقل جاده ای

a67

ترانسشیپمنت

a66

تخلیه و بارگیری

a65

تشریفات گمرکی

a64

انبارداری