حمل بار به اروپا

حمل اوره صنعتی

تجارت بین المللی یکی از بهترین راه های برای گسترش هرچه بیشتر تجارت شماست.
حمل بار به ترکیه
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل ریلی

مشاهده بیشتر

حمل و نقل جاده ای

مشاهده بیشتر
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل هوایی

مشاهده بیشتر
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل دریایی

مشاهده بیشتر
حمل بار به اروپا

اوره صنعتی یکی از مواد تجاری پرکاربرد است که در صنایعی از جمله کشاورزی، صنایع دارویی، شیمیایی، آزمایشگاهی و… کاربرد فراوانی دارد. از آن‌جایی که این محصول کاربرد بسیار زیادی در موارد صنعتی دارد باید گفت که حمل اوره اهمیت فراوانی پیدا می‌کند.

بنابراین شرکت‌ حمل و نقل بین المللی باید برای حمل اوره صنعتی باید به اندازه کافی دقت عمل داشته باشد تا این محصول باکیفیت دچار آسیب نشود. برای حمل این محصول روش‌های متفاوتی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حمل و نقل دریایی، حمل و نقل ریلی و.. اشاره کرد. هزینه نهایی برای جابه‌جایی این کود ارزشمند با توجه به نوع وسیله حمل کننده متفاوت خواهد بود.

حمل اوره چگونه انجام میشود؟

حمل اوره به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد و محموله از طریق کیسه، بشکه و یا فله‌ به نقاط مختلف ارسال می‌شود. اوره نباید در مجاورت مواد قلیایی از جمله آهک قرار بگیرد، بنابراین برای این محصولات توسط کارخانه تولید کننده، بسته‌بندی مخصوصی اعمال شده و در دسترس مصرف کننده قرار می‌گیرد.

در هنگام حمل اوره صنعتی باید توجه داشت که اوره در مجاورت هوای گرم قرار نگیرد چراکه در این صورت شروع به تولید گاز سمی کرده و افرادی که در مجاورت آن قرار بگیرند را دچار مسمومیت می‌کند.

با توجه به این‌که اوره از سنتز میان آمونیاک و دی‌اکسید کربن ساخته می‌شود، اگر در مجاورت با نم یا رطوبت قرار بگیرد شروع به تجزیه آهن‌آلات اطراف خود می‌کند. این خاصیت به دلیل آمونیاک موجود در اوره رخ می‌دهد؛ به همین علت برای حمل اوره باید از عدم وجود رطوبت در مکان اطمینان کافی حاصل کرد.

نکته: کشتی‌های حمل اوره صنعتی نباید از سیستم تهویه هوا استفاده کنند چراکه هوای موجود در سطح دریا دارای رطوبت بسیار زیادی است و تماس این هوا با محموله اوره می‌تواند خطر آفرین باشد.

عوامل تاثیرگذار در نرخ حمل اوره کدام اند؟

برای تهیه اوره صنعتی علاوه بر هزینه خود محصول باید مبلغی برای حمل و نقل آن نیز به فرد ارسال کننده پرداخت شود.

هزینه حمل اوره با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می‌شود.به عنوان مثال مبلغی که فرد برای حمل دریایی باید پرداخت کند نسبت به هزینه حمل زمینی کاملا متفاوت است.

البته در برخی از مواقع فروشنده‌ها هزینه حمل و نقل کالا را برعهده می‌گیرند که در این صورت خریدار موظف است تا بیمه حمل اوره را برعهده بگیرد؛ در این حالت، CFR ایجاد شده.

چنانچه فروشنده علاوه بر هزینه حمل و نقل، مبلغ بیمه حمل اوره صنعتی را نیز پرداخت کند، پرداخت هزینه به شکل CIF  پرداخت شده است.

شرکت‌های پتروشیمی در ایران از روش FOB برای دریافت هزینه و ارسال محصول به مشتریان بهره می‌برند.

با شرکت حمل و نقل بین المللی شنل همراه باشید.

یکی از خدمات ما حمل بار به ترکیه و سراسر کشور های دنیا است که برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

حمل اوره صنعتی

هنگام حمل اوره چه نکات ایمنی را باید در نظر گرفت؟

برای حمل اوره باید نکات ایمنی زیادی را در نظر گرفت تا علاوه بر اینکه اپراتورها و مامورین حمل بار با مشکل مواجه نشوند؛ آسیبی متوجه ایشان نباشد.

از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از بازوی بارگیری

بازوی بارگیری باعث می‌شود تا خطرات احتمالی ناشی از حمل اوره صنعتی بر روی باربران کاهش یابد. از طرفی استفاده از ابزار مکانیکی سرعت عمل بارگیری را نیز افزایش می‌دهد.

حمل اوره صنعتی

استفاده از قفسه‌ های ایمنی

این ابزار باعث می‌شود تا مقدار زیادی از بار در طی مدت کوتاهی بر روی کشتی انتقال پیدا کند.

از آن‌جا که این قفسه‌ها دارای محفظه‌های نگهدارنده هستند، در طی مدت بارگیری آسیبی به کارکنان و اپراتورهای این بخش وارد نخواهد شد.

بهره بردن از دستگاه مهار نشت اوره

این دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه در هنگام جابه‌جایی و حمل اوره امکان نشت آن جود دارد که با بهره بردن از این محصول به راحتی می‌توان نشت اوره را مهار کرد.

بهره بردن از درب ایمنی کارکنان

لازم است تا برای محل بارگیری و حمل اوره صنعتی، گیت‌های ایمنی در نظر گرفته شود تا افراد متفرقه امکان ورود به این مکان را نداشته باشند و در هنگام خطر با مشکلی روبرو نشوند.

شما می توانید برای استعلام نرخ حمل بار به کشور های مختلف با کارشناسان شنل تماس حاصل نمایید.

شنل

پوشش مناسب برای کارگران

کارگران بخش بارگیری باید پوشش مناسبی از جمله روپوش، دستکش،پیش‌‌بند و چکمه مخصوص به تن کنند تا در برخورد با ماده صنعتی اوره، مشکلی گریبان‌گیر ایشان نشده و بیماری‌های پوستی در آنان بروز نکند.

استفاده از عینک محافظ

استفاده از عینک محافظ برای فعالیت در بخش‌ بارگیری ضرورت دارد چراکه، این عضو از بدن از حساسیت بالاتری برخوردارند، بنابراین کارگران برای حمل اوره ملزم به استفاده از عینک محافظ هستند تا کم‌تر در معرض آسیب قرار بگیرند.

حمل ریلی اوره به چه صورت است؟

همان‌گونه که از ابتدای مطلب بیان شد، یکی از روش‌های حمل اوره صنعتی، استفاده از خطوط ریلی( قطارهای حمل بار) است.

این شیوه نسبت به حمل دریایی حساس‌تر بوده و همین امر موجب شده تا شیوه انتقال بار، تا حدودی متفاوت‌تر از حمل و نقل ریلی باشد.

به این منظور باید پس از دریافت مجوزهای لازم از سازمان‌ حمل و نقل ریلی و خانه گمرک، برای امورات ردگیری واگن‌ها اقدام کرد.

در نهایت پس از گذر از این مراحل، بارگیری محصول با استفاده از دستگاه‌های مخصوص برای حمل اوره و آماده شدن قطار برای حرکت، حمل و نقل ریلی انجام می‌شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی شنل

خدمات شنل

a63

حمل و نقل هوایی

a62

حمل و نقل دریایی

a61

حمل و نقل ریلی

a60

حمل و نقل جاده ای

a67

ترانسشیپمنت

a66

تخلیه و بارگیری

a65

تشریفات گمرکی

a64

انبارداری

حمل اوره صنعتی

اوره یکی از محصولات صنعتی است که کاربرد فراوانی در زمینه‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت، داروسازی و… دارد.

بنابراین حمل اوره صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای آن دقت زیادی به خرج داد.

روش‌های مختلفی از جمله حمل و نقل ریلی و دریایی برای حمل اوره وجود دارد؛ فروشنده و مشتری می‌توانند باتوجه به توافق یکدیگر هزینه ارسال بار و بیمه حمل محصول را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که بارگیری وسیله، مستلزم رعایت یک سری نکات ایمنی مانند رعایت پوشش مناسب کارگران، استفاده از عینک محافظ، بهره بردن از دستگاه مهار نشت اوره و… است.