حمل بار به افغانستان

حمل بار به بندر اسکندرون

تجارت بین المللی یکی از بهترین راه های برای گسترش هرچه بیشتر تجارت شماست.
حمل و نقل بین المللی
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل ریلی

حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل دریایی

حمل بار به افغانستان

حمل بار به بندر اسکندرون به روش های مختلفی انجام می شود. اسکندرون یکی از شهرهای جنوب شرقی ترکیه است. این شهر در استان ختای ترکیه واقع شده است و یکی از بزرگترین شهرهای این شهر محسوب می شود. همه روزه شرکت های مختلفی خدمات حمل و نقل بین المللی شنل به شهرهای مختلف را با روش های مختلف انجام می دهند. بارهایی که توسط باربری به اسکندرون حمل می شوند دارای بیمه بین المللی خواهند بود تا خیال متقاضی از انجام خدمات راحت باشد.

ارسال بار به بندر اسکندرون از چه طریقی انجام می شود؟

حمل بار به بندر اسکندرون به چند روش رایج ریلی، زمینی و هوایی انجام می شود. شرکت های باربری بین المللی با توجه به نوع کالا بهترین روش حمل و نقل را انجام می دهند. این شرکت ها مجهز به انواع خودروهای حمل و نقل هستند. همچنین با کمترین هزینه حمل و نقل و با بهترین امکانات خدمات حمل و نقل انواع کالاهای اساسی و ضروری را انجام میدهند. روش های مختلف ارسال بار به بندر اسکندرون دارای هزینه های متفاوتی است. به طور کلی کرایه حمل بار به بندر اسکندرون به نوع بار و زمان ارسال بستگی دارد. در واقع برای برخی از کالاها سرعت ارسال بسیار مهم است در نتیجه از روش هوایی استفاده می شود.

حمل ریلی بار به بندر اسکندرون چگونه انجام می شود؟

حمل بار به بندر اسکندرون به روش ریلی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های ارسال بار به اسکندرون است. حمل ریلی بار با استفاده انواع واگن ها انجام می شود. با توجه به اینکه ظرفیت حمل و نقل ریلی بالاست در نتیجه برای محموله های فله ای و پروژه ای گزینه ی بسیار مناسبی است. واگن هایی که به منظور حمل و نقل ریلی مورد استفاده قرار می گیرند در مدل های مختلفی هستند که با گنجایش بالا خدمات بارگیری را راحت تر می کنند و مصرف سوخت و هزینه ی پایینی دارند.

حجم صادرات به کشور ترکیه علل خصوص شهر اسکندرون بالاست. در نتیجه حمل و نقل های هوایی و زمینی به تنهایی کافی نیست و ناچارا باید برای کالاهای حجیم تر و بزرگتر از حمل و نقل ریلی استفاده شود.

حمل بار به افغانستان

حمل بار به بندر اسکندرون از طریق هوایی به چه شکل است؟

حمل بار به بندر اسکندرون به روش هوایی یکی از سریع ترین روش های ارسال کالا به ترکیه محسوب می شود. با توجه به نوع بار خدمات ارسال بار با هواپیماهای مخصوصی انجام می شود. خدمات کارگو برای حمل بارها و کارهای تجاری از ایران به ترکیه اساس به وسیله ی هواپیماهای مخصوص باری انجام می شود.

شما می توانید برای استعلام جزئیات نرخ حمل بار با کارشناسان شرکت شنل در ارتباط باشید.

خدمات فریت برای حمل اثاثیه، اضافه بار مسافربری و … استفاده می شود. خدمات فریت با استفاده از هواپیماهای مسافربری حمل انجام می گردد. حمل بار به صورت هوایی یک سری محدودیت های وزنی را به همراه دارد و به دلیل بالا بودن هزینه حمل معمولا افراد تنها برای کالاهای خاص از آن استفاده می کنند.

محاسبه هزینه حمل بار به بندر اسکندرون به روش هوایی بر اساس وزن و حجم بار محاسبه می شود و همین عامل باعث افزایش قیمت حمل بار به بندر اسکندرون می شود.

حمل بار به بندر اسکندرون

حمل بار به بندر اسکندرون

عوامل تاثیرگذار بر قیمت حمل بار به بندر اسکندرون کدامند؟

حمل بار به بندر اسکندرون به روش های متعدد و با هزینه های متفاوت انجام می شود. محاسبه هزینه حمل در انواع روش ها بر اساس واحد کیلوگرم است. شرکت های مختلف باربری قیمت های متفاوتی را برای ارسال بار به اسکندرون در نظر گرفته اند. خدماتی مانند بیمه کالا و ارسال سریع می تواند روی هزینه ها تاثیر بگذارد.

برای حمل بار به اسکندرون یک قیمت دقیق و از قبل تعیین شده ای وجود ندارد و پارامترهای مختلفی تاثیر گذارند که عبارتند از:

  •       نوع و روش باربری
  •       مقدار و حجم کالا و اجناس
  •       کالای مورد نظر
  •       نرخ پایه
  •       نوع جنس ارسالی 

 به طور کلی برای هر کالایی یک فاکتور صادر می شود و در آن تمام هزینه ها محاسبه و تعیین می شود. معمولا قیمت حمل بار به روش هوایی بیشتر از روش های زمینی و ریلی است. اگر هزینه ارسال برای شما ملاک نیست و می خواهید کالای خود را در یک زمان مشخص و سریع به ترکیه ارسال کنید قطعا سریع ترین راه ممکن حمل و نقل هوایی است.

اگر شما هم نیاز به خدمات حمل بار به ترکیه را دارید، شرکت حمل و نقل بین المللی شنل آماده همکاری با شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما یک مشاوره تخصصی به شما ارائه کنند.

حمل و نقل زمینی توسط تریلی های ترانزیتی انجام می شود و مقدار و نوع بار، هزینه های گمرک، هزینه های بسته بندی، مبدا ارسال بار به اسکندرون و … همگی روی هزینه هایی ارسال تاثیر می گذارد.

 

شرکت حمل و نقل بین المللی شنل

خدمات شنل

a63

حمل و نقل هوایی

a62

حمل و نقل دریایی

a61

حمل و نقل ریلی

a60

حمل و نقل جاده ای

a67

ترانسشیپمنت

a66

تخلیه و بارگیری

a65

تشریفات گمرکی

a64

انبارداری

حمل بار به بندر اسکندرون

حمل بار به بندر اسکندرون

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به بندر اسکندرون چیست؟

با توجه به نوع کالا؛ باید مناسب ترین روش حمل بار به بندر اسکندرون را انتخاب کنید. خدمات و نوع مسیر تعیین کننده تشریفات گمرکی است. تمام مراحل حمل بار اعم از:

  •       بسته بندی
  •       حمل به گمرک
  •       پرداخت هزینه های گمرکی و مالیاتی 

.   برای ارسال بار به اسکندرون باید تمام مدارکی که برای ترخیص کالا لازم است تهیه شود.

  •       اسناد مربوط به بار
  •       برگه ها و مجوزهای ترخیص
  •       گواهی مبدا
  •       پیش فاکتورها
  •       اسناد مربوط به ثبت سفارش در سامانه تجارت و … جزء مدارکی هستند که برای ترخیص کالا از گمرک لازم است.

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به اسکندرون شامل تنظیم کردن و ارائه اظهار نامه مربوط به کالا، پرداخت هزینه های مربوطه و ترخیص کالا از گمرک است. به طور کلی با توجه به حجم کالا و نوع کالا تشریفات گمرکی هم متفاوت است. شما می توانید خودتان تشریفات گمرکی را انجام دهید و یا اینکه این کار را به شرکت های باربری بسپارید. در ابتدای تشریفات گمرکی کالای شما وزن می شود و بر اساس آن تمام مراحل لازم طی می شود.

نوع بسته بندی برای حمل بار به بندر اسکندرون باید چگونه باشد؟

برای حمل بار به بندر اسکندرون باید از بسته بندی های با کیفیت و مقاوم استفاده شود. یکی از رایج ترین بسته بندی ها برای ارسال بار به بندر اسکندرون کارتن های مقاوم و 5 لایه است. معمولا برای کالاهای شکستنی نوع بسته بندی متفاوت است تا در حین حمل و نقل از سایر کالاها تشخیص داده شود. بسته بندی انواع کالاها باید استاندارد و محکم باشد تا در روند حمل و نقل آسیب نبینند. برای کالاهای سنگین مانند یخچال و … از پالت های چوبی که مقاومت بیشتری دارند استفاده می شود.