حمل بار به اروپا

حمل بار به روسیه

تجارت بین المللی یکی از بهترین راه های برای گسترش هرچه بیشتر تجارت شماست.
حمل بار به ترکیه
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل ریلی

مشاهده بیشتر

حمل و نقل جاده ای

مشاهده بیشتر
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل هوایی

مشاهده بیشتر
حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل دریایی

مشاهده بیشتر
حمل بار به اروپا

یکی از مهم ترین مسئله در صادرات و واردات کالا برای تاجرا ایرانی حمل بار به روسیه می باشد. روسیه یکی از پهناورترین کشورها در جهان محسوب می شود که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور از نظر جغرافیایی با 14 کشور اروپا و آسیا دارای مرز زمینی می باشد و با کشورهای اطراف دریای ژاپن، دریای بیرینگ، دریای سیاه، دریای بالتیک و دریای خزر مرز آبی دارد. همین چند کلمه کافی است تا اهمیت این کشور از نظر اقتصادی مشخص باشد. به همین دلیل می توان گفت کشور روسیه از نظر اقتصادی برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از قطب های صادرات و واردات برای تجار و بازرگانان می باشد. در نتیجه حمل بار به روسیه دارای مسیرهای متنوع هوایی، زمینی، دریایی و ریلی می باشد.

از مهم ترین شهرهای روسیه که گزینه مهمی برای صادرات و واردات می باشند می توان به مسکو، ایرکوتسک، کازان، نیژنی، نووگورود، سنت پترزبورگ، سوچی و … اشاره داشت. در سال های اخیر همکاری ایران با روسیه در زمینه صادرات و واردات پیشرفت چشمگیری داشته است و در همین راستا حمل بار به روسیه به یکی از مهم ترین مسائل تبدیل شده است. در این مقاله می خواهیم با شما در مورد روش های حمل بار به روسیه و اهمیت این مهم به بحث و بررسی بپردازیم. با مجموعه حمل و نقل بین المللی شنل همراه باشید.

ارسال بار به روسیه

یکی از مهم ترین مشکلات تاجران ایرانی برای حمل بار به روسیه این است که از کدام روش برای حمل بار به روسیه استفاده کنند؟ چه راه هایی برای حمل با از ایران به روسیه و بالعکس وجود دارد؟ ارزانترین روش حمل بار به روسیه کدام است؟ چگونه می توان مواد خوراکی به روسیه ارسال کرد؟ این ها تنها بخش کوچکی از سوالات تاجران و بازرگانان ایرانی می باشد که می خواهند بار خود را به روسیه حمل کنند.

از طرفی دیگر با توجه به محدودیت ایرالاین ها در مقدار بار مجازی که همراه با مسافر حمل می شود و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، استفاده از حمل بار به روسیه و یا بالعکس از روسیه به ایران، بهترین راه حل می باشد تا کمترین هزینه را برای شما در بر داشته باشد. برای این کار تنها کافیست با ما تماس بگیرید و با دریافت مشاوره از این مجموعه بهترین مسیر را برای حمل بار انتخاب کنید. مجموعه حمل و نقل بین المللی شنل قصد دارد که به صورت جامع به روش های حمل بار به روسیه بپردازد. در ادامه با انواع روش های حمل بار آشنا می شوید تا با اطلاعات و امنیت بیشتری صادرات داشته باشید. با ما همراه باشید.

حمل بار به روسیه

بهترین محصولات برای حمل بار به روسیه

تجارت با هر کشوری در ابتدا نیازمند این است که فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور را بدانید، در نتیجه راحت تر می توانید محصولات مورد نظر خود را برای حمل بار به روسیه انتخاب کنید. در این بخش به طور مختصر در مورد برخی از محصولاتی که می توانید به روسیه ارسال کنید و به سوددهی برسید به بحث و بررسی می پردازیم. با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه بهترین راهکار استفاده از گزینه های زیر است. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار به روسیه می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و با مشاورین مجموعه بین المللی شنل در تماس باشید.:

محصولات کشاورزی و مواد غذایی

سالانه بخش عمده ­ای از صادرات ایران مربوط به محصولات کشاورزی و مواد غذایی است موادی از قبیل خیار، بادام، پسته، انگور، رب گوجه فرنگی، زعفران، خرما محصولات کشاورزی ایران بوده که به روسیه صادر می­شود. کیفیت و مزه بی­نظیر مواد غذایی ایرانی با استقبال مردم روسیه روب­رو شده است. از این رو تاجران ایرانی صادرات این محصولات را به طور عمده به روسیه انجام می دهند که سود و مبالغ هنگفتی را به کشور باز می گرداند.

محصولات لبنی

پنیر و کره دو محصول لبنی پرطرفدار ایران هستند که موفق به دریافت سهم قابل توجهی از بازار روسیه شدند. ایران کشوری است که محصولات دامی نظیر پنیر، کره، ماست و دیگر محصولات لبنی را به میزان بالایی تولید می­ کند، از این رو بسیاری از دامداران آمادگی لازم برای ورود به صادرات فراورده­ های دامی خود را دارند که روسیه بهترین مقصد برای صادرات محسوب می­شود. از این رو می­توان به جرات گفت که دومین بخش صادرات مواد غذایی حمل بار به روسیه مربوط به محصولاتی لبنی می­باشد.

حمل بار به عراق
بهترین شرکت برای حمل بار به روسیه

اعتیار و کیفیت فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی نقش بسیار مهمی در صادرات دارند و از این رو می توانند تجارت پرسودی را برای شما رقم بزنند. در وهله اول می بایست شرایطی فراهم شود که بار شما بدون هیچگونه آسیب و مشکلی به مقصد برسد. شرکت حمل و نقل بین المللی شنل یکی از برترین و بهترین شرکت ها در زمینه حمل و نقل می باشد که می توانید بار خود را به سه روش هوایی، زمینی و دریایی جابجا کنید. حمل بار به روسیه را می­توانید با خدماتی از قبیل حمل نقل بار به روسیه به صورت تخصصی، صادرات و واردات بارهای تحریمی، حمل و ترخیص محموله ­های پستی و سرویس منظم خرده بار و غیره را در حمل و نقل بین ­المللی شنل انجام دهید.

کارشناسان مجموعه شنل با شناخت کامل راه­ های حمل و نقل بار به روسیه در کنار هستند تا بتوانید مناسب­ ترین روش برای حمل بار به روسیه باتوجه به زمان و هزینه مورد نظر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حمل با کامیون­های یخچال­دار مجهز مجموعه شنل تضمین می­دهد که میکروب و هر عاملی که باعث خرابی محصولات غذایی می­ شود در محموله نفوذ نکند و مواد غذایی بدون هیچ­ گونه خرابی و فساد به کشور مقصد برسد. اکنون وقت آن است با انتخاب محصول و راه تجارت پرسود، صادرات محصول و کالا های مورد نظر را شروع کنید. شرکت حمل و نقل بین المللی شنل با چندین شعبه درون مرزی و برون مرزی امکان حمل بار به روسیه را به شیوه های مختلف میسر کرده تا از هر کجا به راحتی بتوانید با روسیه، چین و کشورهای اروپایی تجارت داشته باشید.

روش های حمل بار به روسیه

حمل بار به روسیه به روش های مختلفی صورت می پذیرد که همگی در سه روش زمینی، هوایی و دریایی خلاصه می گردد.نحوه حمل بار به این سه روش را به طور جامع شرح می دهیم تا بتوانید مطمئن ترین را ارسال کالا به روسیه را تعیین کنید و با اطمینان خاطر بتوانید به تجارت بپردازید. در کنار تمامی کالاهایی که به روسیه حمل می گردد، حمل بار یخچالی یکی از مهم ترین دغدغه های تجار ایرانی محسوب می شود تا بتوانند محصولات خوراکی مانند میوه، سبزیجات و خشکبار را با حفظ کیفیت کالا صادر کنند. اینگونه محصولات نیاز به شرایط دمایی خاصی دارند که می بایست در نظر گرفته شود. در ادامه با روش های حمل بار به روسیه به مجموعه حمل و نقل بین المللی شنل همراه باشید.

حمل بار زمینی به روسیه

حمل بار زمینی با استفاده از کامیون و تریلی صورت می پذیرد. در حال حاضر با وجود کامیون های یخچالی دیگر نگران ارسال بارهایی که نیاز به دمای ثابت دارند نیز نداریم. این کامیون ها امکان ارسال تمامی محصولات خوراکی را راحت کرده است و می توان برای حمل مواد خوراکی از کامیون های یخچال دار کمک گرفت. در این صورت از هزینه های انتقال نیز کاسته می شود و می توان به راحتی با استفاده از حمل و نقل بین المللی جاده ای که نوعی حمل و نقل زمینی محسوب می شود، به تجارت و بازرگانی پرداخت.

حمل بار دریایی به روسیه

از دیگر راه های حمل بار به روسیه استفاده از حمل و نقل بین المللی دریایی می باشد که می توان گفت سریعتر از حمل و نقل زمینی است. ایران با کشور روسیه دارای مرز دریایی می باشد و به راحتی می توان بار را به صورت مستقیم از بنادر ایران بارگیری و در روسیه تخلیه کرد. این نوع روش حمل بار را می توان روش مستقیم و یا چارترینگ گفت که البته در این نوع روش صاحب بار کشتی را اجاره می کند و بار را به کشور مقصد می برد. اما در صورتی که بار در یک بندر واسط بین کشور مبدا و مقصد از یک کشتی به کشتی دیگر منتقل شود، به آن روش غیر مستقیم و یا ترانس شیمپمنت گفته می شود.

حمل بار هوایی به روسیه

یکی از سریعترین راه های صادرات به روسیه و دیگر کشورها استفاده از حمل بار به صورت هوایی می باشد. هرچند هزینه حمل و نقل هوایی بسیار زیاد است ولی با استفاده از آن می توان در بازار بین المللی روسیه نقشی پررنگ داشت.به همین دلیل است که بسیاری از تاجران برای اینکه بتوانند با برندهای معتبر جهانی رقابت کنند از حمل بار به صورت هوایی استفاده می کنند. با استفاده از این نوع حمل بار به روسیه می توان با عرضه بیشتر محصولات به سوددهی بالایی دست پیدا کرد. البته باید هزینه های ارسال را نیز در نظر داشته باشید.

شرکت حمل و نقل بین المللی شنل

خدمات شنل

a63

حمل و نقل هوایی

a62

حمل و نقل دریایی

a61

حمل و نقل ریلی

a60

حمل و نقل جاده ای

a67

ترانسشیپمنت

a66

تخلیه و بارگیری

a65

تشریفات گمرکی

a64

انبارداری

هزینه فریت بار به روسیه

هزینه های فریت بار به روسیه بسته به اینکه قصد اسرال بار به کدام یک از شهرهای روسیه را داشته باشید با یکدیگر متفاوت است. همچنین در صورتی که برای ارسال بار از واسطه استفاده کنید این قیمت افزایش خواهد یافت. البته مشاهده شده که بعضا با افزایش تعداد واسطه ها کیفیت بار ماهش یافته و در ارائه خدمات نیز سوء استفاده هایی نیز شده است. برای اینکه بتوانید هزینه های فریت بار به روسیه را برای محموله خود مدیریت کنید در ابتدا لازم است که نکاتی را در نظر داشته باشید که هزینه تمام شده فریت بار به آن ها وابسته است. تعرفه فریت بار به روسیه به موارد زیر وابسته است:

  • هزینه بسته بندی بار فریت
  • هزینه‌ی حمل تا قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)
  • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه‌ی هوایی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

با اینکه مجموعه حمل و نقل بین المللی شنل صفر تا صد حمل بار به روسیه را بر عهده می گیرد اما برای آگاهی می توانید مراحل مختلف ارسال بار هوایی به شهرهای روسیه را مطالعه فرمایید.

  1. تماس با شرکت حمل و نقل بین المللی شنل و مشاوره رایگان با متخصصین ما
  2. بسته بندی تخصصی بار شما؛ برای دانستن اهمیت این مورد، صفحه بسته بندی بار فریت را مشاهده نمایید.
  3. انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)
  4. تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری
  5. گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به روسیه
  6. انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به روسیه
  7. صدوربارنامه، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد روسیه
  8. الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  9. تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  10. پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور روسیه

قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف روسیه

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه‌ی حمل بار به روسیه در شهرهای مختلف با هم متفاوت می‌باشند. هزینه‌ی ارسال بار به شهرهای روسیه مانند : مسکو، سن پیترزبورگ و … با یکدیگر متفاوت است. چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام می شوند؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد. برای مثال ممکن است قیمت ارسال بار هوایی به مسکوی روسیه با هواپیمایی امارات، با تعرفه‌ی فریت بار به همان شهر با هواپیمایی ایرفلوت متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت ارسال بار بهترین راه این است که با واحد فروش مجموعه حمل و نقل بین المللی شنل در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.